Veelgestelde vragen
Hier vind je het antwoord op bijna elke vraag die je zou kunnen hebben over onze winkel, en als je nog steeds onbeantwoorde vragen hebt, helpt onze klantenservice je graag!
Hoe plaats ik een bestelling op onze site?
Onze online shop is 24/7 open. Je kunt dus bij ons bestellen wanneer je maar wilt. Er zijn verschillende stappen in het bestelproces:1- Winkelmandje: controleer de inhoud van je bestelling. In dit stadium kunt u de hoeveelheden wijzigen.2- Klantgegevens: voer uw persoonlijke gegevens en leveringsadres in.3- Levering: kies de gewenste leveringsmethode uit de aangeboden keuzes.4- Betaling: er worden u verschillende betalingsmethoden aangeboden, de keuze is aan u. Je kunt de inhoud van je bestelling controleren op de overzichtspagina (optionele artikel(en) en dienst(en), bezorgmethode en bezorgkosten).5- Orderbevestiging: om er zeker van te zijn dat je bestelling is geregistreerd, moet je deze stap doorlopen. Je kunt nu je orderbevestiging afdrukken. Je ontvangt ook een e-mailbevestiging met je bestelreferentie en trackingnummer.
Hoe lang duurt het om een bestelling te verwerken?
Een volledige bestelling, op voorraad en gevalideerd met creditcard voor 13.00 uur, wordt dezelfde dag verwerkt. Voor een volledige bestelling die na 13.00 uur is gevalideerd met een creditcard, is de gemiddelde verwerkingstijd 24 uur. Bestellingen worden klaargemaakt van maandag tot zaterdag, wanneer alle producten beschikbaar zijn. Als een artikel niet beschikbaar is, wordt je bestelling klaargemaakt zodra we het ontvangen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om je bestellingen te volgen, kun je naar ons trackingplatform gaan. Er wordt dan om een bestelnummer (#1234) gevraagd. Je vindt dit nummer in de e-mail ter bevestiging van je bestelling die je hebt ontvangen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Het is belangrijk om te weten dat de trackinginformatie om IT-redenen pas enkele dagen na ontvangst van je trackingnummer zichtbaar is.
Hoe kan ik een promotiecode gebruiken op de website?
Als je een geldige promotiecode hebt, voer deze dan in het vak "Promotiecode" in tijdens het afrekenen en klik op "Toepassen".
Welke betalingsmethoden accepteert u?
We accepteren alle creditcards en betalingen via PayPal, met of zonder PayPal-account. We accepteren ook betalingen via Apple Pay. Neem contact met ons op voor een SEPA/Bankoverschrijving.
Mijn bankkaartbetaling is geweigerd, wat moet ik doen?
Controleer eerst of de vervaldatum op je kaart niet is verstreken. Controleer ten tweede of je je achternaam EN voornaam in het daarvoor bestemde veld hebt ingevuld. Als je banktransactie wordt geweigerd, heb je mogelijk de toegestane limiet overschreden. Neem voor de zekerheid contact op met je bank om de hoogte van deze limiet te controleren.
Is de informatie die ik verstuur vertrouwelijk?
Onze site wordt gehost door Shopify Inc. en we hebben een 256-bits SSL-beveiligingscertificaat. Alle informatie met betrekking tot pagina's, inhoud, creditcards en transacties wordt daarom beschermd door hetzelfde beveiligingsniveau dat door banken wordt gebruikt. Raadpleeg voor meer informatie onze juridische verklaring. Raadpleeg onze juridische verklaring.
Livraison & Retours
Wat zijn de verzendkosten?
Momenteel bieden we voor een beperkte tijd gratis levering binnen 48/72 uur op het Franse vasteland.
Welke voorzorgsmaatregelen moet ik nemen tijdens de levering?
Wanneer je je bestelling ontvangt, is het belangrijk om te controleren of je pakket tijdens het transport niet beschadigd is en of het product in perfecte staat is (en, indien nodig, om eventuele schade gedetailleerd te noteren op de leveringsbon van de transporteur). Deze controle moet worden uitgevoerd op het moment van levering en in aanwezigheid van de chauffeur. We raden je aan om de verpakking te bewaren, omdat deze nuttig kan zijn als het product wordt teruggestuurd en essentieel is als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.
Mijn pakket is verzonden maar ik heb het nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer eerst de tracking van je pakket via de link naar je trackinginterface die je per e-mail is toegestuurd nadat je je bestelling hebt geplaatst. Als wordt aangegeven dat je pakket wordt afgeleverd, wacht dan tot de geplande afleverdatum. Als je pakket in afwachting is van levering, haal het dan af op het adres dat is aangegeven op het afleverbericht. Controleer ook de tracking van je bestelling om er zeker van te zijn dat het afleveradres dat op je bestelling staat correct is.
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Controleer voordat je contact met ons opneemt je bestelbevestiging om te zien of het bestelde artikel afwijkt van het artikel dat je hebt ontvangen. Als het artikel dat je hebt ontvangen inderdaad afwijkt van het artikel dat je hebt besteld, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice.
Ik mis een artikel, wat moet ik doen?
Je bestelling kan in verschillende pakketten worden verzonden. Controleer in de e-mail ter bevestiging van je bestelling of je niet meerdere trackingnummers van onze vervoerder hebt. Als alle pakketten zijn aangekomen en je nog steeds niet alle producten hebt, neem dan per e-mail contact op met de klantenservice.
Wat moet ik doen als mijn product een fabricagefout heeft?
We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling intact en correct wordt geleverd. Als je echter een defect product ontvangt, neem dan contact met ons op en we garanderen dat we een oplossing vinden die voor jou werkt.
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Ja, dat kan. Neem in dat geval contact met ons op. Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van de goederen om je artikelen terug te sturen en je geld terug te krijgen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van de goederen. Neem vooraf contact met ons op en raadpleeg ons retourbeleid.
Hoe oefen ik mijn herroepingsrecht uit?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst te annuleren. Zie onze algemene verkoopvoorwaarden voor meer informatie over het uitoefenen van je herroepingsrecht. Om je aankoop te annuleren, kun je per e-mail contact met ons opnemen. U kunt ons retourbeleid raadplegen. Het product moet compleet worden geretourneerd, inclusief eventuele accessoires, en in een staat die het mogelijk maakt het product opnieuw te verkopen. Oververpakking van het product wordt aanbevolen voor de retourzending. Elke beschadiging zal resulteren in een korting op de waarde van het product.
Service & garanties na verkoop
Welke garanties heb je?
Als je bij Het camouflagenet koopt, profiteer je van onze Geld-terug-garantie. Als je artikel niet naar wens is, heb je 14 dagen de tijd om ons op de hoogte te stellen en je geld terug te krijgen. Als je artikel defect is, zoeken we een win-win oplossing voor je (terugbetaling, gratis omruiling, eenmalige promotiecode). Als je artikel niet binnen de afgesproken levertijden wordt ontvangen (zie Levertijden), garanderen we een win-win oplossing. Neem voor meer informatie contact met ons op en bekijk ons Retourbeleid. Niemand wil spijt hebben van een aankoop, zeker niet als die online is gedaan. We hechten veel belang aan feedback van onze klanten en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je aankopen probleemloos verlopen.
Service-uren
Onze klantenservice is bereikbaar van: maandag tot vrijdag, 9.00 tot 18.00 uur
Ik heb een ander probleem. Kunt u me helpen?
Neem contact op met onze klantenservice en we zullen een oplossing voor je vinden.